fredag

Hej på er !

Idag har vi studiedag, så sjukt sköönt.
Jag vaknade vid halv nio så jag gick ut och la mej i soffan och kollade lite på teve. Sen blev det duschen och göra sig iordning. Efter ett tag kom Kerstin till mej och vi satt och kollade lite på grejerna vi fick ifrån panduro igår. Vi ska använda oss av deras produkter till vårt UF. Mer säger jag inte men jag lägger självklart ut bilder på våra produkter sen när det är dags för att börja sälja.
Jag har en massa ideér till vårt UF-företag. Det ska faktiskt bli väldigt skojj.

Idag ska jag och mamma till Halmstad. Jag ska nämnligen köpa en födelsedagspresent till älskling.
För en gångs skull vet jag vad jag ska köpa. Och det roligaste är att Johan inte har en aning om vad han ska få.
Annars brukar han nästan alltid kunna ana vad det är förnågot.

När vi kommer hem ifrån halmstad ska vi kanske till en fest och kolla läget lite.
Hoppas på en trevlig kväll.


Var bara tvungen att visa.
En massa sånnahär sticker det upp precis utanför vår lägenhet.
Åh vad jag älskar våren.

Ha det så bra så hörs vi sen.
Kram Alexandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0