måndag

Hej !
Dagen idag har varit bra. Jag gick upp klockan 10:00 idag för att jag skulle kunna ta det lugnt innan skolan började.
Så jag kokade ägg och gjorde en toast.
Klockan 11:30 började jag gå eftersom jag skulle möta anna. Och vi började med engelska.
Det första man fick reda på var att vi skulle ha nationella prov i engelska-muntligt på torsdag. Men jag får hoppas att det går bra.
Sen hade jag hål i en timme och då gick jag och kollade på vad jag fick för resultat på mitt företagsekonomiprov som jag gjorde innan vi fick sportlov. Och jag va nästan helt säker på att jag skulle få IG men nejdå. Jag var faktiskt bara tre poäng ifrån VG. Så jag blev faktiskt lite stolt över mej själv.
Efter skolan gick jag och Anna till statuz eftersom jag tänkte att jag skulle köpa lite tröjor. Men jag hittade inget. Så efter jag och Johan hade ätit lite så tänkte jag att jag skulle kolla en gång till. Och då hittade jag faktiskt lite.
Jag köpte en vit kofta och ett korallfärgat linne och ett par örhängen.
Och nu kommer snart Kerstin till mej.

Ha det så bra allihopa så hörs vi imorgon.
Kram Alex.

Kommentarer
Postat av: annelie

duktig du är (VG) imon får jag mitt naturB prov tillbaka DET är nog mindre roligt kan jag tänka mig :-/

Kramen!!

2009-03-02 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0