onsdag

Sitter i skolan nu och lyssnar på Manian-Welcome to the club.
Jag längtar till alla helgerna vi har framför oss nu. Denna helgen blir det fest. Helgen efter blir det att kolla på när Anna har match i Strömsnäs. Sjukt skojj ska det bli.
Helgen därefter är det fest igen..vilket jag verkligen ser fram emot. Samma dag som den festen är ska jag och elin till hamlmstad eftersom jag ska få en väldigt tidig 18-års present. Den passar perfekt till den kvällens äventyr..; )
Så nu har man lite att se fram emot.

På tal om något annat så åker anna till Egypten i morgonbitti. Kommer sakna dej..; (
Men Daniella är iallafall kvar i skolan..(y)

Nehe..nu ska jag försöka göra någon nytta här i skolan.
Ha det så bra så hörs vi senare..:)
Puss alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0