torsdag

Hej alla fina !
Det är helt underbart väder ute. Så soligt och fint plus att alla vårblommorna har börjat komma. Iaf utanför vår ingång till lägenheten. Åhh.

Nu har jag inte skrivit på dett bra tag så jag kännde att det va dag igen. Något som peppar mej lite med är att jag loggade in här på blogg.se nu efter en vecka och så ser jag att mina älskade läsare är inne på min sida varje dag fast att jag inte har skrivit. : )

Inatt hade jag så hemska drömmar så jag vaknade vid kvart i tre av att jag låg och storbölade. Usch och i drömmen så känns allt så värkligt. Jag blev iaf glad när jag vaknade.

Idag har jag lite och göra.
Klockan fyra kommer älskling och hämtar mej så ska vi åka och handla.
Sen ska vi hem och laga middag. Efter det ska jag ut och köra med mamma.
Och vid sju kommer Milott så ska vi på spinning klockan halv åtta.

Och imorgon är det studiedag. Så sjukt sköönt.

Förresten..idag kommer min saknade kerstin hem..<3
Jag har saknat dej..<3



Ha det så bra så hörs vi sen..:)
kram alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0