Helgen

Hej alla underbara !
Jag har inte skrivit sen i fredags, ganska dåkigt av mej tycker jag. Men nu är jag tillbaka igen.
Helgen har varit superbra. Så jag tänkte att jag skulle berätta lite kort om helgen.
I fredags praktiserade jag till klockan sex. Efter det åkte jag och älskling hem till mamma där vi skulle äta lite.
Efter det åkte vi hem till oss eftersom vi skulle fixa oss och lite så. När vi var klara åkte älskling hem till robin. Och jag gick hem till natta. Där jag skulle va med Natta och Bea innan vi skulle vidare på fest.
Lite innan tio började vi gå mot marcus där det skulle vara förfest innan hotellet. Mycket trevligt var det.
Vi begav oss hemåt vid 2:00. Och det slutade med att Bea fick sova hos oss.
I lördags vaknade jag inte förens 13:00. Då gick jag upp och gjorde mej iordning sen åkte jag och älskling till väla.
När vi kom dit gick vi och åt. Det blev wok. Sjukt gott va det. Efter det gick vi en runda och jag köpte ett par jeansleggins. Och älskling köpte ett par jeans.
När vi väl va klara gick vi ut och åt på mc donalds. Sen åkte vi hemåt. Men på vägen stannade vi till på godisflyget och köpte godis och ostbågar.
Sen åkte vi hem till mamma och pratade lite med henne och hennes väninna.
Efter det åkte jag och johan och hämtade pizza och så åkte vi hem till Johans föräldrar och åt. ( Jag vet, vi hade en fettisdag. )
Senare åkte vi hem till robin där det va en liten "lugn fest". Sen åkte jag och johan med Eddie och hämtade mamma och Ann.
I söndags gick jag upp klockan elva sen ringde mamma vid halv tolv och frågade om vi ville med till IKEA och det ville vi. Så vi skyndade oss och gjorde oss iordning sen bar det iväg.
Jag och älskling köpte en lite större spegel till hallen, nya glas, ljus och en hylla till toaletten.
Och sen vid fem började jag jobba. Men jag slutade klockan nio så då åkte jag och johan till Konsum så lagade vi lite mat när vi kom hem. ( sjukt gott va det. )


Jaha. det va lite av min helg.
Vi hörs senare.
Kram Alex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0