Fredag

Hej på er!

Det va ett ra tag sen jag skrev nu. Så tänkte att jag skulle ta mig i kragen och börja skriva lite igen.
Idag har jag vatt helt ledig ifrån skolan. Egentligen har jag en lektion på fredagar men så skulle min lärare vara ledig. Så därför blev det ingen skola för mig heller..:)

Ikväll ska vi åka en runda till Båstad och ta en klass och kolla läget lite. det ska bli trevligt..:)
Sen imorgon blir det först jobb sen en runda på marknaden och på kvällen blir det fest..:)

Imorgon hinner jag antagligen inte skriva men vi hörs av på söndag..:)




Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Elin Åsén

http://www.universalmusic.se/artister/tokio-hotel/kenza.aspx

2009-09-04 @ 17:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0